Ahad, 3 April 2011

JOM BALIK MENGUNDI!!



Asapkoyan2u ingin menyampaikan selamat berkempen dan selamat balik mengundi kepada semua penduduk dari Belaga tak kira dimana Berada.

Balik dan terjemahkan sokongan padu kita kepada Calon WR kita kali ini LIWAN LAGANG yang kita yakini dapat terus perjuangkan suara dan nasib rakyat Belaga.

Kita sebagai penduduk Belaga harus fokus kepada sokongan dan kerjasama dengan Beliau kerana beliau ternyata telah melakukan yang terbaik berbanding dengan WR sebelumnya mahu pun Calon-calon yang cuba di ketengahkan oleh PKR,SNAP dan BEBAS kali ini.

Nampaknya Pembangkang di Belaga kali ini kemaruk calon dan masih lagi bergelut dengan perebutan kerusi DUN Belaga. Agaknya rundingan antara mereka tidak ada kesudahannya. Bagaimana nak memimpin Belaga??? Awal-awal lagi sudah carut antara rakan separti???

Olehitu, marilah kita terus bersatu menyokong Liwan Lagang sekali lagi dan jangan terpedaya kepada janji manis dan tawaran perubahan yang hanya manis pada bibir mereka itu sahaja sebaliknya realiti mereka sudah tampak jelas tidak dapat melalukannya. SOKONG LIWAN LAGANG CALON BN BELAGA!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan